Secretele zeilor în 2013


2013 wordpress

În anul ce tocmai s-a încheiat, blogul Secretele zeilor a avut un total de 158.428 vizitatori din 121 de țări (românii chiar sunt peste tot!), cei mai mulți fiind din România, Italia și Germania. Cele mai multe vizite, 7.879, au avut loc pe 27 septembrie. Muzeul Louvre din Paris are 8,5 milioane de vizitatori anual. După cum susține WordPress.com, dacă Secretele zeilor ar fi expus la muzeul Louvre, ar fi vizitat în aproximativ șapte zile.

În 2013, pe acest blog au fost publicate 26 de articole noi, ce conțin 585 de fotografii. Cel mai comentat articol a fost Părintele Cleopa sau cum ajung nebunii sfinți (233 de comentarii). Iar cele mai citite cinci articole în anul ce tocmai s-a încheiat sunt:

1. Roșia Montană, între maidanezi și viituri

2. Hitler – Mesia sau Antihrist?

3. Dacia, tărâmul zeilor

4. Lucifer în Biblie

5. Veghetorii

Tot în 2013, Secretele zeilor a reușit să se extindă pe Facebook și Tumblr, cele două extensii ale acestui blog având rolul de a completa pe cât posibil tabloul poveștii zeilor pe planeta pe care ne-au lăsat-o ca moștenire.

ZeList, serviciul de monitorizare și analiză a blogosferei, twittosferei și presei online din România, ce urmărește peste 120.000 de surse, a realizat un Top 101 posturi pe bloguri in 20top 10113, clasificând articolele după numărul de distribuiri pe Facebook. Cu toate că Secretele zeilor se află abia pe poziția 3.629 dintr-un total de 68.689 de bloguri românești, a reușit să intre în Top 101 posturi. În acest clasament, Roșia Montană, între maidanezi și viituri se află pe locul 61, cu un total de 2.726 distribuiri, 2.826 like-uri și 785 de comentarii.

Pentru un blog mic, pe care apare în medie un articol la două săptămâni și pe care nu m-am obosit să îl promovez în vreun fel (nu pentru toată Oreste sharelumea rating-ul e cel mai important), anul 2013 a fost unul excepțional. Iar pentru acest lucru „vinovați” sunteți doar voi, cititorii fideli sau trecătorii ocazionali, care ați pierdut timp prețios pentru a lectura concepțiile anticoncepționale ale unuia dus cu pluta pe arătură. În lumina acestui fapt, dacă aș fi avut o pălărie, mi-aș fi scos-o în fața fiecăruia dintre voi. Însă pentru că nu am, nu pot decât să vă mulțumesc și să sper că, în anul ce abia a început, vom încerca tot împreună să descoperim secretele zeilor…

About Claudiu-Gilian Chircu

Îmi merge mintea... pe 7 cărări şi în marşarier. Probabil asta înseamnă să fii dus cu pluta pe arătură. View all posts by Claudiu-Gilian Chircu

46 responses to “Secretele zeilor în 2013

  • cosmi

    LA MULTI ANI ! UN AN NOU FERICIT ! eu sunt stabilita in Franta de 11 ani , familia mea si cei din anturajul meu iti citesc ce cea mai mare placere articolele .MULTUMIM

  • Christinne Radu

    La mai mare, fiule, la din ce in ce mai mare…. 🙂

  • Tzipi

    La Multi Ani, Claudiu ! Continua sa scrii ( mai des… ), scrie si cartea aia mai repede, ca eu sunt cititor fidel !

  • KLAUDYU

    Pentru cosmi: De fapt, eu sunt cel care trebuie să vă mulțumească. La mulți ani!
    Pentru Christinne Radu: Mulțumesc… mamă(?!?). Horoscopul zice că trebuie să ajung vedetă anul ăsta. :))
    Pentru Tzipi: La mulți ani și ție! Încerc s-o termin, pentru că mai am mai vreo cinci luni și jumătate până la termenul pe care mi l-am impus. Până atunci, stau la mila… zeilor. 🙂

  • Cristian

    Bravo Klaudyu ! Articolele tale m-au determinat sa-mi fac blog si sa-mi exprim ideile. Esti original iar asta e foarte greu in zilele noastre. O sa astept cele 5 luni pana la terminarea cartii (nu ca as avea incotro) pentru ca sunt sigur ca o sa am ce comenta (pro sau/si contra). Bafta !

  • KLAUDYU

    Nu pot decât să mă bucur că am inspirat pe cineva să facă ceva bun. Măcar atât să las în urmă. Și faci o treabă foarte bună atât cu blogul, cât și cu grupul de pe Facebook. Felicitări și ție și mult succes în continuare!

  • Christinne Radu

    Da, tata, ca ne cunoastem, io sint “xyz”, de data asta m-am semnat cu numele meu “reel”….

  • KLAUDYU

    Pe bune? Chiar tu ești? Nu m-aș fi gândit niciodată. Bine, nu e ca și cum n-ai fi avut numele ăsta în adresa de e-mail chiar și când te semnai „xyz”. Și nu e ca și cum n-aș fi remarcat schimbarea ta de nume în comentariul de la „Nașterea lui Iisus”, unde te și întrebam cum de s-a produs minunea. Of, Einstein…
    Am pus „mamă(?!?)” ca răspuns la „fiule”. Nu pentru că nu te-aș fi recunoscut, ci doar pentru că în continuare cred că ești prea tânără pentru a-mi fi mamă. Asta dacă n-am nimerit pe Facebook pe altcineva. În plus, dacă îmi mai spui o dată așa, lăsăm baltă orgia de la Cacatedrala Mânuirii Neamului. Oi fi eu păcătos, dar parcă la incest nu m-aș băga…

  • Christinne Radu

    Io sint. Am 38 de ani, si vorba lu’ o prietena de-a mea, daca ma straduiam putin, eram maica-ta, lol. Sper sa nu te superi c-am zis asta. Nu sint pe Feisbuci, pardon Facebook, ce dracu’ sa caut pe o interfata CIA/MOSSAD, o alta varianta a “Fratelui cel mare”? Ba lasa ca e bun si incestul, doar sintem de singe albastru, nu :)? Da, dupa orgie, logic ca ramine si o balta la MALL-UL Bintuirii Neamului, lol….

  • bibliotecarul

    la multi ani! si la cat mai multe articole si de ce nu, un loc pe podium in topuri. te-am descoperit cu articolul ,, intre maidanezi si viituriȚ si de atunci te urmaresc constant

  • KLAUDYU

    La mulți ani și ție. Nu mă interesează podiumurile, așa că prefer să le las celor care au mai multă nevoie de ele. Când o să prind puțin timp liber, o să-ți trimit un răspuns pe mail referitor la compilația aia de comentarii. Deocamdată nu știu ce să zic, sincer să fiu. 🙂

  • KLAUDYU

    Pentru Christinne Radu: La 38 ești numai bună pentru păcătuit în Mall. Îmi plac femeile cu experiență și pentru o asemenea manifestație culturală e nevoie și de așa ceva, ca să nu ne facem de râs în fața popilor.
    N-am sânge albastru, că nu beau cerneală. Al meu e maro de la cafea și nicotină.
    Ce dacă suntem urmăriți de CIA, MOSSAD, KGB, NSA, FBI, FMI, PSD, PNL, OTV? Lasă-i, măcar așa să cunoască și ei persoane interesante. 😀 Dar dacă aveai cont de Facebook, puteam să văd cu cine mă așteaptă… incestul în fața Prea Nesimțitului Daniel și a soborului său de ninjălăi.
    Ponta probabil se crede vreun urmaș al lui Decebal și se întoarce la origini, dacă tot îl trimite acolo un întreg popor. O fi emotiv, de preferă să se ducă singur. Măcar de s-ar duce cu tot neamul lui politic…

  • xyz

    LOL, dracu’ ghem stie cita experienta am, da’ banuiesc ca sint si io buna la ceva…. Nu e neaparata nevoie sa bei cerneala ca sa ai singe albastru, e suficient sa ai niste gene de sepie 🙂 Mersi, da’ prefer fara spectatori. Si taici pe deasupra…. Nu, e de-a dreptu’ inhibant, e de ajuns noi doi si propria ta umbrela, lol. Pontosu’ s-a dus pe acolo sa vada ce mai poate fi ras, jefuit, intors pe dos si altele de genu’….

  • bibliotecarul

    stai linistit, imi trimiti cand ai timp. eu am vrut sa prind esenta comentariilor, ca sa zic asa, nimic mai mult. mai ales ca am citit pe mai multe site-uri astfel de opinii. incet incet oamenii incep sa gandeasca, sa cerceteze si sa numai creada. nu degeaba se spune ca in 40 de ani religia asa cum este acum va disparea. ca va fi din cauza extreterestrilor, a descoperirii adevaratei spiritualitati, ca vom devenii cu totii sluga unui idol sau altul nu stiu. ceea ce sper sa prind in viata asta este descoperirea Adevarului a tot ceea ce exista. si iar revin la speranta, stii lucrul ala mic care a ramas in cutie

  • bibliotecarul

    PS: dar filmul l-ai vazut??

  • Diana

    La multi ani la toata lumea!
    @ Xyz – si eu care credeam ca sunt singura care nu socializeaza pe facebook… Da, cred ca ai dreptate cu Ponta. Din pacate…

    Da’ daca mergeti la inaugurarea mall-ului neamului fara mine…

    Apropos, care ati fost sa luati aghiazma mare? Cred ca o sa fie nevoie de muullltttaaa!!! Ca tot se “prepara” la butoaie!

    Klaudyu, felicitari si la mai mare! Si astept cartea. M-as rezolva de cadouri de mos craciun pe anul viitor… Am multi cunoscuti carora le trebuie o trezire la realitate…

  • Christinne Radu

    Nu, nu mergem fara tine :), dont worry, theres no sugar…. Tulai, doamnie, ce zici tu acolo’ sa? Aghiazma mare? Da’ mica sau mijlocie nem tudom? Aghiazma maxima? Superaghiazma? Pai ce sa zic, maica-mea a fost sa ia, ca de fiecare data. A insistat sa beau, da’ io pas. E sumbru, trist, mi-a spus ca era (din nou) ditai coada si ca unii se trezisera sau erau acolo de la ora 5 dimineata. 5 dimineata, auzi? Si ce e si mai trist, multi dintre ei pensionari vai de steaua lor care abia aveau cu ce se imbraca si abia se tineau pe picioare, da’ ce conteaza, cind e vorba de zeu, toti incolonarea si prezent, cind e vorba sa lupte pentru drepturile lor, alta data, mai buna e birfa din fata blocului….

  • Diana

    Norocul meu ca nu eram available, ca altfel, in virtutea inertiei, ca sa nu spun a indoctrinarii si a spiritului de turma, m-as fi dus si eu sa iau, asa cum am facut in fiecare an. Acuma stau si ma gandesc cum o fi cu spalatul, ca daca e sa ne luam dupa traditie, dupa boboteaza nu se spala 40 de zile. Oare o fi posibil asa ceva? Sa nu speli, sa nu te speli atata amar de timp, ca doar s-o sfintit apele si n-o sa le spurcam noi acuma cu zoaiele noastre… Cateodata imi vine sa imi dau palme pentru toata idiotenia mea. Da’, vorba aia, se culca omu’ da’ se mai si scoala.
    Eu ma gandeam ca o sa avem nevoie de multa aghiazma mare nu pt noi, pentru restul. Iti dai seama ca dup-aia, cam toti taicii vor trebui sa se spovedeasca si nu cred ca le da cineva dezlegare la impartasanie dupa ce au fost implicati intr-o orgie ca aia a lu’ Moloch. Asa ca o sa fie nevoie de aghiazma mare pt toti aia care nu au voie sa se impartaseasca… Idiotii naibii!
    Klaudyu, cred ca ii jignim pe ninja asociindu-i cu preasfintii parinti ai BOR. Ninja macar au un cod al onoarei si disciplina. Preacuviosii… au pe mama banului, care-o fi aia.

  • xyz

    SECOLUL 21 I.E.N. BINE-ATI VENIT IN ROMANISTANUL EVULUI MEDIU, PARDON, AL EPOCII DE PIATRA

    http://ro.stiri.yahoo.com/quot-m%C3%A2ntuire-quot-cu-for%C5%A3a-la-piatra-neam%C5%A3-080700776.html

  • xyz

    @BIBLIOTECARUL – DIN MOMENT CE DESCOPERI ADEVARUL, NU MAI AI CUM SA FII SCLAVUL UNUI IDOL. SAU CEL PUTIN ASA AR TREBUI….

  • bibliotecarul

    draga xyz, am zis ca sper sa descopar adevarul a tot ceea ce exista si asta este telul meu (iti dai seama ca este o utopie ceea ce am afirmat mai inainte, dar cine stie?? poate voi fi luminat de ceva sau cineva, nu iluminat :)) ). la chestia cu sclavul …m-am referit la una din cauzele din care religia va disparea in 40 ani. iar cand am zis idol, am crezut ca ai inteles ca ma refer la lucifer sau cum ii mai zice ca nu stiu asa multa carte ca voi :))

  • xyz

    Ehee, iti dai seama ce multa carte stiu numa’ io, Stefan Voivod, lol….

  • Christinne Radu

    Nu stiu altii cum sint, da’ io zic ca valul asta de frig teribil din America de Nord si Anglia (printre altele) si asta de ceata si lipsa precipitatiilor din Rromanika sint o magnifica opera HAARP….

  • Diana

    Nu-i exclus. Da’ care-i scopul? Pe noi n-au cum sa ne bage mai tare in ceata decat suntem… sa ii inghete pe americani? Sincera sa fiu, eu nu ma uit la stiri, asa ca nu prea stiu detalii.

  • Diana

    Misto articol, xyz, ce mai, m-a lasat plina de lacrimi! Numa’ cand ma gandesc la ei, saracii, cate comori aveau in acel prim templu a lu’ Solomon! Un edificiu atat de sublim, ca lipseste cu desavarsire…

    “seventy-seven tables of gold, and their gold was from the walls of the Garden of Eden that was revealed to Solomon, and they radiated like the radiance of the sun and moon, which radiate at the height of the world.”

    Bine ca s-au limitat la doar 77 de tablite (sau s-or fi referind la mese?) si nu au luat tot aurul de pe zidurile gradinii edenului. Probabil ca era folosit pe post de faianta. Sau l-au luat pe tot? Poate ca de asta au fost fugariti Adam si Eva din gradina edenului. Si-au plecat si cu aurul dupa ei… He, he, asta explica multe :D.
    Si tre’ sa fi fost ceva in neregula cu aurul ala de lumina precum soarele si luna. Oare n-o fi fost radioactiv?
    Si uite-asa, a mai aparut un tratat, din vremuri de mult uitate, redactat acum 100 de ani, despre fabuloasele comori ale evreilor de care au fost separati. Saracii… :(( Vai, Doamne, pe-unde-or mai fi si astea? Pe la Rosia Montana, pe undeva prin Mtii Orastiei sau in Bucegi? Cred ca pe astea le cautau evreii pe-acolo. Ca daca le-au luat ingerii in protectie… am dat de dracu’ si de ma-sa! Ca vin astia peste noi cu plugurile.
    Are tata o vb, c-o umplut Dzeu lumea cu ce-o putut, da’ cu prosti o batucit-o!
    Da’ poate cunostiintele mele de lb engleza sunt si ele prea blonde si nu am fost eu in stare sa inteleg esenta articolului.

  • xyz

    Nu neaparat aur radioactiv, ci alt metal cu aceeasi proprietate…. Da, pai nu stii ca “alesii” sint “fetita cu chibrituri a omenirii”? Tot timpul victime, tot timpul sa se plinga de ceva si, daca e posibil, sa scoata profit din acel ceva…. Negrii (si tiganii) i-au copiat cit se poate de bine la capitolul asta si, din pacate, astea sint timpurile lor…..

  • Christinne Radu

    The Ultimate Weapon of Mass Destruction: “Owning the Weather” for Military Use

    http://www.globalresearch.ca/the-ultimate-weapon-of-mass-destruction-owning-the-weather-for-military-use-2/5306386

  • KLAUDYU

    Îmi cer scuze că nu reușesc să vă răspund decât atât de rar. Dar mi s-a limitat timpul aproape complet. Am un nou loc de muncă, la un post de radio, pentru care trebuie să fac naveta zilnic în orașul alăturat. Plus încă vreo câteva proiecte pe care chiar aș dori să ajung să le finalizez. Cu scuzele de rigoare, o să încerc să vă răspund pe măsură ce prind câte puțin timp liber. Vă mulțumesc pentru înțelegere și pentru faptul că încă n-ați fugit de aici. 🙂

  • bibliotecarul

    nu scapi de noi asa usor. tinem aproape si felicitari pentru noul loc de munca. da si tu postul ca sa te auzim. te prindem pe scala radioului sau trebuie sa ne luam aparate de receptie sofisticate ca sa te urmarim audio :)).

  • Diana

    Stai linistit, nu scapi tu de noi asa usor! :d
    Felicitari pentru noul job! Sa-ti aduca satisfactiile si provocarile pe care ti le doresti! (Chiar daca e naspa cu naveta. Mai ales daca conduci tu. Daca fol un mijloc de transport in comun, poate fi o modalitate de a citi, reflecta, pune idei in ordine… eu cel putin asa am facut. Nu e mult de la Valcea la Pitesti, dar tot faci o ora jumate…)
    Cu tradusul cartii, daca imi permiti, desigur… Cred ca mai bine ar fi, chiar daca va dura mai mult, sa te ocupi tu de traducere. Sau macar cineva care are habar, cat de cat, despre subiect. Uneori, ceea ce este transmis printre randuri e mai important decat ceea ce e scris negru pe alb. Si eu cred ca poti face asta.
    Si, vb Merovingianului: But then if we never *take* time, how can we have time?
    To wrap it up, life is what we make out of it!
    Noroc, Moloch, in toate proiectele!

    PS. Sa nu uiti de inaugurarea Mall-ului! It’s too fucking important!
    See you later, alligator!

  • Christinne Radu

    Io nu fug, imi datorezi o “urgie”, lol….

  • liviu

    Bafta Klaudyu in tot ce ti-ai propus.
    Chiar de nu vei mai avea suficient timp, noi vom avea rabdare si te vom astepta.

  • KLAUDYU

    Vă mulțumesc în continuare pentru răbdare și înțelegere. Sper să nu dezamăgesc prea curând. Și poate vom reuși în timp lucruri și mai importante împreună, cum ar fi, de exemplu, o excursie la vară prin Bucegi, pentru a căuta împreună Izvorul Vieții, tunelurile dacice sau alte mistere. Măcar până e gata Mall-ul Bântuirii Neamului, unde pregătim o nouă întâlnire… culturală. 😀
    Dacă vreți neapărat să mă auziți, deși nu e nimic interesant (doar muzică comercială și câteva aberații ale subsemnatului), o puteți face pe http://www.liderfm.ro/ (click pe siglă) de luni până vineri, între 18 și 21 (joia de la 19), iar în Galați și Brăila pe 92,4 FM. https://www.facebook.com/promenadadeseara este pagina de Facebook a emisiunii mele, unde nu veți găsi lucruri interesante pentru că mă ocup eu de ea. Dar sper ca această experiență să fie un prim pas către ceea ce mi-am propus. Pentru că anul ăsta trebuie să fie anul meu, conform planului după care mă ghidez. Așa că nu ne rămâne decât să vedem ce se va întâmpla în viitorul apropiat.

  • KLAUDYU

    Pentru Diana: Nu conduc, deocamdată. Sper să îmi facă rost șefii de o mașină în cel mai scurt timp posibil. În principiu am de luat un maxi-taxi din Galați până în Brăila, apoi am de mers pe jos vreo 10 minute până la următorul maxi-taxi, care mă plimbă vreo jumătate de oră prin oraș, până la mall (acolo unde se află studioul din care emit). La întoarcere iau un maxi-taxi până în centrul orașului, unde aștept microbuzul de Sibiu. Care nu întotdeauna are drum până în Galați, din păcate. Iar timpul de așteptare în frig variază de la jumătate de oră până la o oră jumătate – două. Cum spuneam, sper să îmi facă rost de o mașină, că m-am săturat să îngheț în fiecare seară.
    De traducerea completă nu pot să mă ocup eu, pentru că nu știu engleza la perfecție. Însă mă voi ocupa de traducerea anumitor pasaje, pentru a evita interpretările eronate ale cuiva care nu stăpânește subiectul destul de bine.
    N-am cum să uit de inaugurarea Mall-ului. O să aibă grijă Daniel să fie un eveniment pe care să-l ținem minte toată viața.

  • KLAUDYU

    Pentru bibliotecarul: Am citit colajul comentariilor și e cam… ciudat. E interesant dar și ciudat în același timp. Nu m-am gândit vreodată că discuțiile noastre pot lua o altă formă, mai ales una care poate avea sens. 🙂
    Din păcate nu am apucat să văd încă filmul. N-am reușit să văd un film de foarte multe luni și nu-mi place, eu fiind cinefil de mic. Dar promit că îl voi vedea, pentru că m-ai făcut curios încă de când mi l-ai recomandat.

  • KLAUDYU

    Pentru Christinne Radu: Și cum nu-mi place să rămân dator, trebuie rezolvată cumva problema… Nu știu cum arăți, dar cu tine parcă m-aș încumeta la mai multe „urgii”, deoarece caracterul este adesea mult mai atrăgător decât fizicul. Fac rost și de umbrelă la nevoie. 😀

  • bibliotecarul

    ma repet, asa am gandit eu acele comentarii si am vrut sa le dau un sens sub semnul discutiilor dar si a unui altfel de subiect. filmul este tare. zeii sumerieni apar in zilele noastre prin acapararea de trupuri omenesti si culmea este ca este adevarat, adica se folosesc imagini din timpul sedintelor pentru a demonstra lucrul acesta. cat priveste bucegii, organizez in vara asta o alta expeditie. anul trecut am reusit sa fac aproape 80% din ceea ce ne-am propus. am fost 20 de insi adunati din ploiesti, bucuresti si brasov. daca vrei iti transmit ceea ce am facut anul trecut sau le urmaresti pe facebook. acolo am pus cam 60 de poze din aproape 400 de poze facute de mine. gasesti, babele de pe cocora, babele de pe obarsia, chipuri de animale, strajerii de pe valea ialomitei, imagini deosebite din pestera ialomicioarei, pestera de pe obarsia, alte chipuri de daci (descrise de Daniel Ruzo- le-am gasit cu greu dar m-am luat dupa descrierile lui). daca vrei sa discutam despre subiect iti stau la dispozitie, pentru ca am citit mult si in plus ma pasioneaza. vb

  • ioan

    pentru excursia la vara prin Bucegi poate este bine sa ma invitii,imi face mare placere sa revad locuri ,,deosebit de interesante,IDeci draga kl,,daca poti fa un program si aduna mai multi,va fi foarte bine ,doar asa ,Cu respect astept interesat ioan.maister@yahoo.ro

  • ioan

    despre mine ,pot spune putin ,dar ma bucur ca pot vedea asa de usor fata umana ,,animalul,,dIavolul ,fara probleme vad adevarata infatisare din fata mea ,umana sau de alta natura ,,stii ca vreau sa spun

  • KLAUDYU

    Bravo, Ioane! Întâi arunci cu jigniri pe aici ca la tine pe tarla, acum vrei să mergi cu mine la munte? Și deodată comentariul tău e „cu respect”, deși mai devreme eram niște gândaci ca o haită de lupi nebuni?!? Nu vrei să te invit și la o cafea înainte? Poate vrei și un masaj ușor? Eventual să ți-o dau și pe mama?!? Ai noroc că azi stau bine cu nervii, că te spurcam de nu te curățau toate izvoarele Bucegilor…
    Nu cred că te-a întrebat nimeni ceva despre tine, așa că nu e nevoie să te lauzi cu ce crezi că ești în stare să vezi. Pe mine nu mă interesează absolut deloc.

  • Dinu Coman

    Faci o treaba excelenta KLAUDYU ! De asemenea este si util si inovativ si asemenea articole mai “lumineaza” pe unii … Am postat pe pagina mea de facebook cateva articole ale tale ,fara sa precizez sursa, fapt pentru care imi cer scuze, dar in ultima vreme am pornit un “razboi” impotriva credinciosilor , pocaitilor si diversilor sectanti purtatori de ochelari de cal, cu care vad ca nu pot discuta logic. Cineva trebuie sa arate si fata “nevazuta” a istoriei ! Succes adevarului !!! Scuze pentru firea mea nervoasa si rebela. Felicitari pentru munca depusa !

  • KLAUDYU

    Mulțumesc! Ideal ar fi să precizezi totuși sursa.

  • KLAUDYU

    Observație suplimentară: în doar 2 luni, blogul ăsta a ajuns de pe locul 3.629 pe 1.029. Și nu pot decât să mă mir și să vă mulțumesc tuturor…

Leave a Reply

