Senzațional! Războiul daco-japonez în direct la OTV!


1520806_249626648534499_1655152649_n

Dintotdeauna am considerat că OTV-ul reprezintă un adevărat model de pentru toți jurnaliștii care se respectă. Niciodată în istoria mass-mediei n-au fost tratate cele mai importante subiecte cu atâta seriozitate, echidistanță și profesionalism. Iată-l pe domnul Dan într-una dintre numeroasele sale lecții de istorie și cultură, oferite gratuit miliardelor de telespectatori ai respectabilei sale televiziuni. Și nu uitați: o oră de vizionat OTV-ul este echivalentă cu o mie de cărți citite! În plus, oferă și Iluminarea, deschizând mințile, sufletele, porii și cel de-al treilea ochi. Nu degeaba transmite de la Vatican… Jos labele de pe domnul 3D (Dan Diaconescu Direct)!
PS: Eram ironic! Dane, n-am să mă iert niciodată pentru că nu te-am placat ca la rugby atunci când ai trecut pe lângă mine… Ca dacii sau ca samuraii, lăsam asta la latitudinea ta…

About Claudiu-Gilian Chircu

Îmi merge mintea... pe 7 cărări şi în marşarier. Probabil asta înseamnă să fii dus cu pluta pe arătură. View all posts by Claudiu-Gilian Chircu

Leave a Reply

