Trebuie să fii mârlan ca să lucrezi la Cancan. Restul e Cancan


 Trebuie sa fii marlan ca sa lucrezi la Cancan. Restul e Cancan

Își traduce? Puicuță de 20 de ani? Găină de 53? Ăsta e limbaj jurnalistic? De când? Dacă tot folosește Cancanul exprimări de tronsonul blocurilor, unde se adună bețivanii pentru a-și elimina surplusul de alcool, de ce nu adoptă mereu acest limbaj? Am observat deja că la Cancan lucrează doar intelectuali adunați din șanțurile de pe marginea ulițelor satelor din jurul Bucureștiului, așa că n-are rost să se mai prefacă. Ar fi mult mai simplu pentru intelectul lor subnutrit exprimări în ziar de genul: „Baftă, coaie, mânca-ți-aș talentul de cititor. Dă un click aici, bosulică, beli-mi-ai Cancan-ul. Uite ce știre am, să moară copilașii mei dacă te mint. Patroane, trăi-ți-ar familia, cică Zăvoranca s-a cuplat cu un labagiu mai tânăr ca ea, în gura mamei lui de ciochist. Bă, bulangiilor, cumpărați-mi ziarul că vă sparg pe toți, să-mi bag ceva în curul vostru!”. Măcar așa am ști cu ce fel de oameni avem de a face.

About Claudiu-Gilian Chircu

Îmi merge mintea... pe 7 cărări şi în marşarier. Probabil asta înseamnă să fii dus cu pluta pe arătură. View all posts by Claudiu-Gilian Chircu

2 responses to “Trebuie să fii mârlan ca să lucrezi la Cancan. Restul e Cancan

  • dan calita

    Nu credeti ca a venit timpul sa nu va mai sfaditi,jigniti intre voi ziaristii.Sa abordati probleme serioase ale poporului.Va multumesc.

  • Claudiu-Gilian Chircu

    Nu e treaba mea să abordez „probleme serioase ale poporului”. Îmi place să cred că am libertatea de a aborda, măcar aici, orice subiect doresc. Inclusiv criticarea jurnaliștilor de rahat. Sau a dispărut libertatea de exprimare chiar de tot?

Leave a Reply

