Ministrul premier


Ministrul premier

Conform DEX-ului, premier înseamnă prim-ministru. Nu viceprim-ministru, nu un simplu ministru. Doar prim-ministru. Ceea ce-mi creează o dilemă, după lecturarea articolului din Jurnalul. Ori prim-ministrul Serbiei era să facă un atac de cord la aflarea veștii că unul dintre miniștrii săi a fost la un pas de moarte, ori autorul articolului habar n-are ce e un premier. Există și a treia variantă, în care autorul a mințit deliberat în titlu, pentru a atrage cititori, ținând cont că majoritatea vor înțelege că Victor Ponta, premierul nostru, a pățit ceva. Dilema însă rămâne: ziaristul ăsta e prost ori mincinos? Sau poate e un geniu malefic, care îmi ocupă mintea cu astfel de întrebări, nelăsându-mă să mă concentrez asupra lucrurilor cu adevărat importante. Hmm… Da, aleg varianta că e doar un prost mincinos.

About Claudiu-Gilian Chircu

Îmi merge mintea... pe 7 cărări şi în marşarier. Probabil asta înseamnă să fii dus cu pluta pe arătură. View all posts by Claudiu-Gilian Chircu

Leave a Reply

