Evlaviosul Rareș Bogdan și capra jupuită


rares bogdan

Rareș Bogdan, realizatorul emisiunii „Jocuri de putere” și noul director general al postului Realitatea TV, a postat în ajunul Crăciunului pe contul său de Facebook o poză cu nevastă-sa în curul gol. Imediat după câteva poze cu el într-o biserică, ca să vedem cu toții că e un om cu adevărat evlavios. Iar eu nu pot înțelege dacă omul și-a fumat bradul sau și-a scos soția la produs. În loc să distribuie pe Facebook fotografia nevesti-sii dezbrăcată, mai bine o distribuia pe ea, ca să bucure de Crăciun și alți creștini mai puțin norocoși. Dacă ar face așa ceva, ăsta ar fi singurul moment în care aș regreta că am renunțat la creștinism. Nu știu alții ce cred, dar mie îmi pare un gest extrem de deplasat al domnului Rareș Bogdan, oricât de bună ar fi soția lui (nu știu dacă e cea mai bună, pentru că n-am încercat-o). Când toți pun poze cu porcii tăiați de Ignat, el pune cu capra jupuită… Ca să nu moară a vecinului, ci chiar vecinul de oftică. Și pentru că se merge cu capra în perioada asta. Înțeleg că se mândrește cu soția lui, dar sper să nu vedem poze nud și cu alți membri ai familiei cu care se mândrește, cum ar fi mă-sa, copilul său, soacră-sa sau vreun văr de la țară. Așa cum sper și să nu aibă vreodată o părere prea bună despre el, încât să simtă nevoia să se laude cu el însuși.

1508561_706993529369512_713543164012672691_n

Ținând cont de situația de față, nu am putut rezista tentației de a adapta un banc, că de inventat nu sunt în stare: O echipă de reporteri ai Realității TV îl intervievează pe unul dintre vecinii lui Rareș Bogdan.

Reporterul: Știm cu toții că viața i-a adus domnului Bogdan o mulțime de nenorociri și tragedii, iar dumneavoastră i-ați fost întotdeauna alături. Puteți să vă amintiți măcar o întâmplare fericită din viața dumnealui?

Vecinul: Acum câtva timp și-a pierdut Rareș cățelușa în parcul Herăstrău. Atunci ne-am strans toți vecinii la el acasă, am băut vodcă, apoi am plecat, am găsit cățelușa, am adus-o acasă, am f***t-o cu toții, apoi am băut iar vodcă.

Reporterul: Scârbos… Dar totuși o întâmplare cu adevărat fericită din viața dumnealui nu puteți să-mi povestiți?

Vecinul: Ba da. Într-o zi nevasta lui Rareș Bogdan s-a pierdut în parcul Herăstrău. Ne-am strans toți la el acasă, am băut vodcă, apoi am plecat, am adus femeia acasă, am fu**t-o cu toții, apoi am băut iar vodcă.

Reporterul: Văd că așa nu merge. Puteți să-mi povestiți o întâmplare tristă din viața dumnealui?

Vecinul: Da. Într-o zi s-a pierdut Rareș Bogdan în parcul Herăstrău…

10869798_708413132560885_6349330728169796099_o

About Claudiu-Gilian Chircu

Îmi merge mintea... pe 7 cărări şi în marşarier. Probabil asta înseamnă să fii dus cu pluta pe arătură. View all posts by Claudiu-Gilian Chircu

6 responses to “Evlaviosul Rareș Bogdan și capra jupuită

  • Dariusz

    Asta-i unul din multii ofiteri sub acoperire din presa romana!!!! Are , asa , toate ,,ingredientele”……

  • kosk cristi

    ma, nu fi invidios, arata bine gajica,ferice de popa care o are sub patrafir. la spovada bineinteles, nu te gandi la porcarele :mrgreen:

  • maruham

    Buna ziua si “La multi ani”
    Am citit articolele din seria “Secretele zeior” si, fara sa observ mentiunea Copyright am luat cateva si le-am postat pe blogul meu…precizand sursa.
    Acum am comis-o, ce sa mai fac?!Imi cer scuze..dar mi-au placu mult si am considerat ca aceste informatii trebuiesc cunoscute de cat mai multe persoane

  • Claudiu-Gilian Chircu

    Cât timp este specificată sursa, cu link-ul articolului original (nu al blogului), nu e nicio problemă.

  • Liviu

    Continuare: si in timp ce pe Rares Bogdan nu il cauta nimeni, noi i-am cautat sotia, am baut vodca, am rezolvat-o si apoi am uitat de Rares Bogdan.

  • Claudiu-Gilian Chircu

    Mai rău, și ea a uitat de Rareș Bogdan… 😀

Leave a Reply

